Regulamin sklepu internetowego Kadarinka
1. Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy „Kadarinka” prowadzony jest przez Marynę Oczkowicz, z siedzibą pod adresem ul. Stokrotki 2E/1 w Knurowie, działającą w ramach działalności nierejestrowanej zgodnie z polskim prawem.
2. Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@kadarinka.pl oraz numerem telefonu: 692 995 981.
3. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Kadarinka, dostępne metody płatności, warunki dostawy, reklamacji oraz zwrotów.
2. Zasady składania zamówień
1. Zamówienia w sklepie internetowym Kadarinka można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
2. Aby złożyć zamówienie, Klient musi wypełnić formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu, podając dane kontaktowe oraz wybrane produkty.
3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji.
4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
3. Płatności
1. Sklep Kadarinka obsługuje płatności za pomocą systemu Stripe.
2. Płatności można dokonywać przelewem na konto bankowe lub za pośrednictwem dostępnych metod płatności online.
3. Wszystkie ceny w sklepie podawane są w złotych polskich. Sklep jest zwolniony z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 ustawy o VAT.
4. W przypadku braku płatności w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.
4. Dostawa
1. Sklep Kadarinka realizuje dostawy na terenie Polski.
2. Koszty dostawy są zależne od wybranej metody wysyłki i są wyraźnie podane podczas składania zamówienia.
3. Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
4. Sklep nie realizuje przesyłek zagranicznych.
5. Reklamacje i zwroty
1. Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie Kadarinka w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
2. Aby zwrócić produkt, Klient musi wypełnić formularz zwrotu i odesłać go wraz ze zwracanym towarem na adres sklepu.
3. Zwracany towar musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu, w którym został dostarczony.
4. W przypadku, gdy do zamówienia były dołączone gratisy, muszą one również zostać zwrócone razem z produktem.
5. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
6. Sklep Kadarinka jest zobowiązany do zwrotu należności Klientowi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.
7. W przypadku reklamacji, Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeśli produkt jest wadliwy. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@kadarinka.pl.
8. Towar uszkodzony przez kupującego nie podlega reklamacji.
9. Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej zgłoszenia.
6. Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Maryna Oczkowicz.
2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO oraz polityką prywatności sklepu internetowego Kadarinka.
3. Klient ma prawo do wglądu, poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
7. Postanowienia końcowe
1. Regulamin może ulec zmianie, a Klient będzie informowany o zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.